Content Creatie

E-book voor iBabs

Gemiddeld besteden we een kwart van onze werktijd aan vergaderen. Een kwart! Dat is meer dan een dag per fulltime werkweek. Dat moet toch sneller, slimmer en succesvoller kunnen?

Nou en of. Dat is ook de gedachte achter iBabs, een digitale (app-) vergaderoplossing. In opdracht van Marketing Penguin schreef ik een eBook over effectief vergaderen door LEAN principes toe te passen.

Uitdaging

95% van de bezoekers download de app niet direct tijdens het eerste bezoek aan de website. Daar is vertrouwen voor nodig. Het vertrouwen dat de app doet wat het belooft. Vergaderen écht makkelijker maakt.

 

Aanpak

Om de bezoekers van de website nieuwsgierig te maken naar iBabs, de vergader app, werd door Content Meesters een zogenaamde “leadmagnet” geschreven: een eBook die relevante informatie geeft die past bij de aankoopfase van de bezoeker.

 

Resultaat

Meer zichtbaarheid en hogere conversie door middel van een nieuw eBook. De conversies geven inzicht in het gedrag, de interesses en voorkeuren van de webbezoekers, waardoor iBabs in het vervolg nóg sterkere content kan aanbieden. En dat zorgt weer voor meer gebruikers.

Anja weet snel de juiste tone of voice te raken en de samenwerking heb ik als zeer prettig en soepel ervaren.
Image
Linda Heida
Project Manager Marketing Penguin

Meer uit portfolio: