De Wisselzone
Content creatie
Goede teksten voor je website trekken de aandacht. Van je doelgroep en van Google. Een onderscheidende en duidelijke boodschap is de basis van marketing. Dat begint met jouw verhaal. Waar sta je voor? Wie zijn je klanten? Waarom jullie? Dat verhaal is het fundament voor je online zichtbaarheid.
De Wisselzone
Het verhaal van De Wisselzone draait om ontwikkeling. Als mens, als ondernemer en als bedrijf. Ondernemers die deelnemen aan de groeitrajecten van De Wisselzone, stappen even uit de hectiek van hun dagelijks bestaan en kiezen er voor in zichzelf én in hun toekomst te investeren.
Of bezoek de website dewisselzone.nl
De opdracht
Teksten voor de website van De Wisselzone, nl. de homepage, de over ons pagina en drie landingspages met het aanbod voor start-ups, scale-ups en move-ups.
Het doel?
- ondernemers een voorproefje geven in de unieke beleving die De Wisselzone heet;
- hen overtuigen door middel van conversiegerichte teksten op de landingspages.
Anja heeft de juiste snaar geraakt in onze webteksten. Zelf kregen wij onze ideeën niet goed op papier. Anja begeleidde ons naar een professioneel niveau, dat past bij onze doelgroep en bij wat wij uit willen stralen. Super fijn!
John de Wissel
Business Coach De Wisselzone
De werkwijze
John en Bob, de drijvende krachten achter De Wisselzone, wisten wat zij wilden vertellen. Alleen…zie dat maar eens op papier te krijgen, op een manier die raakt!
De aanpak om tot goede teksten te komen:
- vragenlijst, ter voorbereiding op doelengesprek;
- doelengesprek en kennismaking aan de keukentafel;
- aanlevering conceptteksten, plus advies voor layout landingspagina’s;
- feedbackgesprek en correctieronde;
- definitieve aanlevering.
Is jouw website toe aan nieuwe teksten?
Weet je wat je wilt zeggen, maar vind je het lastig om kort en krachtig over je bedrijf te schrijven? Een beleving neer te zetten? Of wil je hoger in Google komen en heb je geen idee hoe?
Ik help je om jouw verhaal te vertellen.
Terug naar Portfolio